GY.I.K.

  1. Van-e raktáron AxB méretű feszített vászon? 
    Általában nincsenek raktáron feszített termékek, hanem a megrendelés beérkezése után feszítjük fel a vásznakat. Gyakran előfordul, hogy 1 munkanap alatt teljesíteni tudjuk a megrendelést, mert vannak előre legyártott ékrámáink. 
  2. Mennyi idő alatt készülnek el a rendelt vásznaim? 
    Függ a rendelt vásznak méretétől és a rendelt mennyiségtől. A kisebb és népszerűbb méretek 1-2 munkanap alatt elkészülnek, az egyedi vagy nagyméretű vagy nagyobb mennyiségű vásznak 5-10 munkanap alatt. Sürgős rendelés esetén mindenképp írják a rendelés végén a megjegyzés rovatba vagy egy külön email-ben az info@festovasznak,hu címre, hogy mikor szeretnék megkapni a vásznakat és mi mindent elkövetünk, hogy határidőre meglegyen a rendelés. Ha nem tudjuk elvállalni (nagyon ritkán előfordul), akkor azonnal értesítjük telefonon vagy email-ben a vásárlót. 
  3. Miért nincs valami védőcsomagolás, fólia a vásznakon? 
    Azért, mert elkötelezett környezetvédőként a fenntarthatóság jegyében úgy ítéltük meg, hogy a műanyag csomaglás haszna elhanyagolható a káros környezeti hatásával szemben, mivel kicsomagolás után, festés közben ugyanúgy beszennyeződhet a vászon, mint esetleg szállítás során. Ezért nem gyártunk vásznakat bolti eladásra és ezért csak mi forgalmazzuk a vásznainkat. 
  4. Milyen kedvezményeket lehet igénybe venni? Van mennyiségi kedvezmény? 
    Nyitottak vagyunk egyedi kedvezmények nyújtására pl.: ingyenes vagy kedvezményes házhoz szállítást vagy százalékos kedvezményeket tudunk adni megfelelő mértékű megrendelé után. Mivel minden rendelés más, így a kedvezményeket is egyedileg tudjuk kitalálni.
  5. Nagyméretű vásznaknál is van házhoz szállítás? Milyen díjjal számolhatok pl.: egy 180x200 cm-es feszített vászonnál?
    Sajnos ezt a méretet nem tudjuk csomagküldővel küldeni, ezért csak Budapesten és környékén tudjuk kiszállítani, vidékre csak külön a rámát és a vásznat tudjuk küldeni egyéni árajánlat alapján. Csomagküldővel 100x120 cm-es méretig tudjuk normál áron házhoz szállíttatni a vásznakat és a legnagyobb szállítható méret 150x150 cm, 75x75 cm-esnél nagyobb méret esetén dupla szállítási költséggel lehet számolni.  
  6. Bankkártyával tudok fizetni a futárnál? 
    Igen, elvileg minden futárnál lehet bankkártyával fizetni, azonban az is ugyanúgy utánvétnek minősül, mint a készpénzes fizetés. 
  7. Rossz méretet választottam, meggondoltam magam, szeretném visszaküldeni a csomagot, mi a teendő? 
    Írjon az info@festovasznak.hu email-címünkre és segítünk megoldani a problémát, de a csere vagy visszaküldés díját a vevőnek kell állnia. Ha hibás terméket kapott, akkor a csere/visszaküldés díja minket terhel. Túlméretes (100x120 cm-nél nagyobb) csomagot sajnos nem áll módunkban visszahozatni, ezért ott mindenképpen a vásárlónak kell megoldania a visszaszállítást. Természetesen ha van rá mód, Budapesten és környékén személyesen elmegyünk a nagyobb csomagokért is.
  8. Láttam, hogy lehet ékkel és ék nélkül is kérni a feszített vásznakat. Mire valók az ékek? 
    Az ékeket a vászon négy sarkába és a középlécekhez szoktuk betenni, mert azok segítségével újrafeszíthető a vászon. Hőmérséklettől és páratartalomtól függően előfordulhat, hogy megereszkedik a vászon, ráncos lesz, ilyenkor az ékek óvatos bekalapálásával újrafeszíthető a kép. Gyakran azonban attól újrafeszül a kép, hogy hűvösebb helyiségbe kerül. Radiátor közelébe ezért nem célszerű tenni a feszített vásznakat. 
  9. Meglazult a vászon, mit tehetek? 
    Ha a vászon melegebb helyiségbe kerül, mint ahol feszítették, előfordulhat, hogy meglazul. Ilyenkor a sarkokba be kell tenni az éket és óvatosan megütögetve újrafeszíthető a vászon. Másik megoldás, hogy vizes spray-vel vagy egy nedves szivaccsal óvatosan benedvesítjük a vászon hátulját és hagyjuk megszáradni. A kevert és szintetikus vászon hajlamos legkevésbé a lazulásra, minél nagyobb a természetesen anyag tartalom, annál érzékenyebbek a vásznak, a mi legérzékenyebb vásznunk a finom len, mert sűrű szövésű, 100%-ban lenből készült és az alapozása is finom szemcséjű. 
  10. Úgy vettem észre, hogy nem teljesen derékszögű a feszített vásznam? Mit tehetek? 
    Főleg nagyobb méretű feszített vásznaknál fordulhat elő, hogy szállítás vagy festés során megütődik a sarka és ezáltal "elmegy az átló", azaz nem teljesen derékszögű a kép. Ilyenkor egy mérőszalaggal mérjük meg a két átlót. Állítsuk arra a sarkára vásznat, amelyiknél nagyobb átlót mértünk és gyengén nyomjuk meg vagy fakalapáccsal üssük meg utána mérjük vissza, hogy helyreállt-e a derékszög.
  11. Van néhány elhibázott képem, amin szeretném kicseréltetni a vásznat, van rá lehetőség?  
    Természetesen meg tudjuk oldani, akkor is, ha nem nálunk vásárolt feszített vászonról van szó, dolgozunk máshol vásárolt vászonnal és ékrámával is.
  12. Van néhány képem, aminél megvetemedett az ékráma (nem nálatok vásároltam). Ki tudjátok cserélni az ékrámát? 
    Igen, természetesen kicseréljük, csak juttasd el hozzánk a képet. Az ékráma árán felül leszedési és feszítési díjat és esetlegesen házhoz szállítási díjat számolunk fel.
  13. Van néhány képem, aminél megvetemedett ékráma, nálatok vásároltam. Kicserélnétek az ékrámát? 
    Igen, természetesen kicseréljük, csak juttasd el hozzánk a képet vagy ha Zoli a városban jár, akkor átveszi. Amennyiben 3 hónapon belül vásároltad a feszített vásznat, akkor ingyenesen kicseréljük, ha régebben, akkor is hívj nyugodtan és találunk kedvezményes megoldást.