- Van-e raktáron AxB méretű feszített vászon?
Általában nincsenek raktáron feszített termékek, hanem a megrendelés beérkezése után feszítjük fel a vásznakat. Gyakran előfordul, hogy 1 munkanap alatt teljesíteni tudjuk a megrendelést, mert vannak előre legyártott ékrámáink. - Mennyi idő alatt készülnek el a rendelt vásznaim?
Függ a rendelt vásznak méretétől és a rendelt mennyiségtől. A kisebb és népszerűbb méretek 1-2 munkanap alatt elkészülnek, az egyedi vagy nagyméretű vagy nagyobb mennyiségű vásznak 5-10 munkanap alatt. Sürgős rendelés esetén mindenképp írják a rendelés végén a megjegyzés rovatba vagy egy külön email-ben az info@festovasznak,hu címre, hogy mikor szeretnék megkapni a vásznakat és mi mindent elkövetünk, hogy határidőre meglegyen a rendelés. Ha nem tudjuk elvállalni (nagyon ritkán előfordul), akkor azonnal értesítjük telefonon vagy email-ben a vásárlót. - Miért nincs valami védőcsomagolás, fólia a vásznakon?
Azért, mert elkötelezett környezetvédőként a fenntarthatóság jegyében úgy ítéltük meg, hogy a műanyag csomaglás haszna elhanyagolható a káros környezeti hatásával szemben, mivel kicsomagolás után, festés közben ugyanúgy beszennyeződhet a vászon, mint esetleg szállítás során. Ezért nem gyártunk vásznakat bolti eladásra és ezért csak mi forgalmazzuk a vásznainkat. - Milyen kedvezményeket lehet igénybe venni? Van mennyiségi kedvezmény?
Nyitottak vagyunk egyedi kedvezmények nyújtására pl.: ingyenes vagy kedvezményes házhoz szállítást vagy százalékos kedvezményeket tudunk adni megfelelő mértékű megrendelé után. Mivel minden rendelés más, így a kedvezményeket is egyedileg tudjuk kitalálni. - Nagyméretű vásznaknál is van házhoz szállítás? Milyen díjjal számolhatok pl.: egy 180x200 cm-es feszített vászonnál?
Sajnos ezt a méretet nem tudjuk csomagküldővel küldeni, ezért csak Budapesten és környékén tudjuk kiszállítani, vidékre csak külön a rámát és a vásznat tudjuk küldeni egyéni árajánlat alapján. Csomagküldővel 100x120 cm-es méretig tudjuk normál áron házhoz szállíttatni a vásznakat és a legnagyobb szállítható méret 150x150 cm, 75x75 cm-esnél nagyobb méret esetén dupla szállítási költséggel lehet számolni. - Bankkártyával tudok fizetni a futárnál?
Igen, elvileg minden futárnál lehet bankkártyával fizetni, azonban az is ugyanúgy utánvétnek minősül, mint a készpénzes fizetés. - Rossz méretet választottam, meggondoltam magam, szeretném visszaküldeni a csomagot, mi a teendő?
Írjon az info@festovasznak.hu email-címünkre és segítünk megoldani a problémát, de a csere vagy visszaküldés díját a vevőnek kell állnia. Ha hibás terméket kapott, akkor a csere/visszaküldés díja minket terhel. Túlméretes (100x120 cm-nél nagyobb) csomagot sajnos nem áll módunkban visszahozatni, ezért ott mindenképpen a vásárlónak kell megoldania a visszaszállítást. Természetesen ha van rá mód, Budapesten és környékén személyesen elmegyünk a nagyobb csomagokért is. - Láttam, hogy lehet ékkel és ék nélkül is kérni a feszített vásznakat. Mire valók az ékek?
Az ékeket a vászon négy sarkába és a középlécekhez szoktuk betenni, mert azok segítségével újrafeszíthető a vászon. Hőmérséklettől és páratartalomtól függően előfordulhat, hogy megereszkedik a vászon, ráncos lesz, ilyenkor az ékek óvatos bekalapálásával újrafeszíthető a kép. Gyakran azonban attól újrafeszül a kép, hogy hűvösebb helyiségbe kerül. Radiátor közelébe ezért nem célszerű tenni a feszített vásznakat. - Meglazult a vászon, mit tehetek?
Ha a vászon melegebb helyiségbe kerül, mint ahol feszítették, előfordulhat, hogy meglazul. Ilyenkor a sarkokba be kell tenni az éket és óvatosan megütögetve újrafeszíthető a vászon. Másik megoldás, hogy vizes spray-vel vagy egy nedves szivaccsal óvatosan benedvesítjük a vászon hátulját és hagyjuk megszáradni. A kevert és szintetikus vászon hajlamos legkevésbé a lazulásra, minél nagyobb a természetesen anyag tartalom, annál érzékenyebbek a vásznak, a mi legérzékenyebb vásznunk a finom len, mert sűrű szövésű, 100%-ban lenből készült és az alapozása is finom szemcséjű. - Úgy vettem észre, hogy nem teljesen derékszögű a feszített vásznam? Mit tehetek?
Főleg nagyobb méretű feszített vásznaknál fordulhat elő, hogy szállítás vagy festés során megütődik a sarka és ezáltal "elmegy az átló", azaz nem teljesen derékszögű a kép. Ilyenkor egy mérőszalaggal mérjük meg a két átlót. Állítsuk arra a sarkára vásznat, amelyiknél nagyobb átlót mértünk és gyengén nyomjuk meg vagy fakalapáccsal üssük meg utána mérjük vissza, hogy helyreállt-e a derékszög. - Van néhány elhibázott képem, amin szeretném kicseréltetni a vásznat, van rá lehetőség?
Természetesen meg tudjuk oldani, akkor is, ha nem nálunk vásárolt feszített vászonról van szó, dolgozunk máshol vásárolt vászonnal és ékrámával is. - Van néhány képem, aminél megvetemedett az ékráma (nem nálatok vásároltam). Ki tudjátok cserélni az ékrámát?
Igen, természetesen kicseréljük, csak juttasd el hozzánk a képet. Az ékráma árán felül leszedési és feszítési díjat és esetlegesen házhoz szállítási díjat számolunk fel. - Van néhány képem, aminél megvetemedett ékráma, nálatok vásároltam. Kicserélnétek az ékrámát?
Igen, természetesen kicseréljük, csak juttasd el hozzánk a képet vagy ha Zoli a városban jár, akkor átveszi. Amennyiben 3 hónapon belül vásároltad a feszített vásznat, akkor ingyenesen kicseréljük, ha régebben, akkor is hívj nyugodtan és találunk kedvezményes megoldást.